Ohjeet

Lue, kuule ja opi – välilehdeltä löydät tietotekstit Suomessa esiintyvistä riistanisäkkäistä ja -linnuista. Tietotekstit voi myös kuunnella.

Tehtäväreppu -välilehdeltä löydät Riistakoulun tehtävät, jotka soveltuvat käytettäväksi joustavasti 3.-luokalta alkaen.

Alkuopetusikäisille soveltuvat seuraavat materiaalit: Riistakoulu 1.-2.-luokille -välilehdellä on tietotekstit alkuopetukseen tai esimerkiksi S2-opetukseen, ja Tehtävät 1.-2.-luokille -välilehdeltä löydät tulostettavia tehtäviä.

• Tehtävät on suunniteltu uuden opetussuunnitelman sisällöt ja tavoitteet huomioiden
  • Oppilaiden itsenäinen työskentely materiaalin parissa on tehty mahdollisimman helpoksi ja toimivaksi tietokoneilla ja mobiililaitteilla
  • Tehtävät tukevat laaja-alaisen osaamisen (L1, L2, L4, L5, L7) kehittymistä
  • Sivusto on toteutettu opetus- ja kasvatusalan ammattilaisten toimesta yhteistyössä Suomen riistakeskuksen kanssa